torsdag den 11. juni 2015

UHA UHA UHA det er tæt på nu. Feriestressen har indfundet sig i vores hoveder, og vi glæder os fuldstændig afsindigt.

Jeg fik også mit nye kørekort i dag, så jeg nu har det RIGTIGE navn, det gamle var da jeg fik kortet for over 20 år siden og med forkert efternavn, ikke det er noget ulovligt i det, men så fik jeg det da rettet til, ydermere spenderede jeg 20 kr. på et internationalt kørekort som jeg ikke engang har behov for, men man ved aldrig også er 20 kr. jo ingenting i det store regnskab, det er vel omregnet til 3 hamburgere på en gyldne måge.

Allerede nu er vi røget op på 2 kufferter og 2 tasker, da den ene kuffert er af mindre omfang, så gik vi lidt op på udstyr der, og den ene taske ryger ud derovre, og så skal vi have købt nogle kufferter, for tasker osv uden hjul på et roadtrip er helvede for arme, ryg og temperament. Det skal næsten kunne køre sig selv ellers får man slæbt sig en pukkel til.

Mik var så flink at lade mig låne hans GoPro kamera som jeg kan montere i bilen eller tage på kroppen, og det er testet og jeg fik det op at køre, så der kommer lidt Timelapse indslag fra turen i ny og næ, så det ikke kun er billeder.

Men dette var det sidste indlæg der bliver sendt rundt, fremover må der tjekkes selv, der kommer nok lidt indslag i næste uge, inden vi går agurk fra d.19

Pakkerod
 
Internationalt kørekort model 1960



2 kommentarer: